Another few days in Bali - Reisverslag uit Denpasar, Indonesië van Eline Brinks - WaarBenJij.nu Another few days in Bali - Reisverslag uit Denpasar, Indonesië van Eline Brinks - WaarBenJij.nu

Another few days in Bali

Door: Eline

Blijf op de hoogte en volg Eline

20 April 2015 | Indonesië, Denpasar

Hallo allemaal,

Hier was ik weer. Ik weet eigenlijk niet meer goed waar ik was gebleven, maar volgens mij bij de Donderdag. Dus gaan we maar beginnen met de vrijdag. Vrijdag heb ik een dagje school gehad en hadden we les in voet massages. Wat een ellende. Ik kan er gewoon echt niet tegen als iemand aan mijn voeten zit. Dus dit was niet zo fijn, waardoor Marije maar overging op een kuit massage, wat overigens wel even lekker was natuurlijk. Had ik ook al verteld dat Marije en ik zelf ook naar een Spa zijn geweest voor een onderzoek voor school. We waren mystershoppers en hebben een heerlijke back massage gehad. Wat hier overigens toch geen drol kost. 6 euro voor een uur. Hahaha.... maar goed verder over op de vrijdag. Daarna zijn wij goed bezig geweest voor ons verslag en de eerste dingen al even in elkaar gezet. Savonds waren we best moe en zijn we op tijd naar bed gegaan. Al is dat bij Francien en mij soms nog wel is moeilijk met al die gespreksstof!

Zaterdag hadden we besloten om naar Ubud te gaan, maar op het laatste moment is dit niet door gegaan. Daarom maar wat rond crossen in Denpasar op de scooter. We kwamen in steegjes waar je net met de scooter door kon. Op een gegeven moment moest ik met Marije achterop een hele stijle brug over. En er daarna dus ook weer af. Ik gillen, en zei maar lachen. Maar we hebben het overleefd. Tussendoor zijn Liesbeth, Marije en ik bij een tempel gestopt. Dit was echt mooi om te zien. Daarna dachten we een goede lunnch te scoren, maar niks was minder waar. Helaas... Daarna door naar het strand van Sanur om nog even bij te tannen. Ik was echt moe doordat ik de laatste nachten niet heel goed had geslapen, dus ben ik savonds niet laat naar bed gegaan.

Zondagochtend was sommige een brakke ochtend, maar Marije en ik hebben toch besloten om lekker vroeg naar het strand in Seminyak te gaan. De hele dag bruin bakken dachten we, maar op een gegeven moment konden we het niet meer aan, zo warm dat het was. Haha, onder de parasol dus maar. Na het strand door naar huis en eten bij de MAC omdat er iemand jarig was. Daarna nog even bij het zwembad gezeten en op naar bed, want de maandag kwam eraan.

Vandaag was ik vrij, maar ben wel vroeg uit bed gegaan. Marije en ik hebben namelijk ons verslag afgemaakt voor school. Smiddags heb ik niet veel gedaan, beetje zitten bij het zwembad en praten met mensen en vervolgens op de kamer even een serie gekeken. Om half 5 was het plan om met een aantal naar Tanah Lot te gaan. Dit is een tempel waar je bij vloed niet bij kan komen. Dus met zonsondergang wel. (dan is het eb) Het was bizar om te zien dat het normaal dus niet toegangelijk is. Want toen we wat hadden gegeten, zagen we dat het zeewater al aardig was gestegen. Daarna hebben Marije en ik ons verslag even afgemaakt. En heb ik samen met Liesbeth en Marije twee biertjes gedronken, WANT...... Ik ben geslaagd voor mijn AD diploma! JEEEEEEJ! Dat betekend dat ik de eerste twee jaar heb gehaald. En nu dus alleen het dit jaar en volgend jaar nog maar hoef af te ronden.

En nu zit ik hier.... Dus dat was het.

Tot horens allemaal!!!
Liefs,
Eline

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Denpasar

Eline

Actief sinds 14 April 2015
Verslag gelezen: 213
Totaal aantal bezoekers 3081

Voorgaande reizen:

10 April 2015 - 18 Juli 2015

Bali!

Landen bezocht: